Jak reklamowa produkt przy pomocy fotografii?

 
Klienci sklepów wirtualnych nie mogą produktu dotknąć, powąchać- mogą go jedynie zobaczyć na zdjęciu. To właśnie od fotografii prezentującej dany produkt zależy to czy zdecydujmy się na zakup dany produkt. W chwili obecnej pojawił się trend na wykonywanie fotografii produktowej w formacie 360 stopni. Dzięki temu Klient ma możliwość obejrzenia produktu nawet tylko na zdjęciu z każdej możliwej strony. Tego typu fotografia produktowa sprawdza się przy produktach o dużej wielkości. Przeglądając ofertę sklepów internetowych możemy się jednak przekonać, że tak innowacyjne podejście do tematu to rzadkość. Zdecydowanie częściej spotykana jest fotografia packshot.

Produkt umieszczany jest tylko i wyłącznie na białym tle. Dzięki temu Klient może skupić się wyłącznie na walorach samego produktu. Najczęściej w ten sposób reklamowane są ubrania. Fotograf tak manipuluje światłem padającym na obiekt by wydobyć z niego wszystkie najlepsze cechy. W ten sposób można uzyskać zdjęcie o bardzo wysokiej jakości. Pozwalają one jak najlepiej zapoznać się z danym produktem, od jak najlepszej strony. Pamiętajmy jednak, że zdjęcie ma zachęcać.